2/A sınıf öğretmeni Şehzade Burçin BUDAK bu etkinlik ile ğrencilerin yazma eyleminde istekli bir halde olmalarını, iletişimlerini güçlendirmelerini, planlama- yerine getirme gibi faaliyetlerde bulunmalarını, adreslerini öğrenmelerini, duygularını açıkça ifade edebilmelerini- kendilerini karşı tarafa anlatabilmelerini, bulundukları yerlerdeki önemli yapıların farkına varmalarını, hitap edebilmeyi öğrenebilmelerini, yazı düzenini kavrayabilmelerini sağlamak amacıyla gerçekleştirmiştir. Bu etkinlikte öğrenciler kartpostalı yazmak için kendilerine bir yer belirlemişler ve bu noktadan hareketle kartpostallarını oluşturmuşlardır. Bu uygulama ile birlikte öğrenciler yazma eyleminde istekli bir halde olmuşlar, iletişimlerini güçlendirerek planlama- yerine getirme gibi faaliyetlerde bulunmuşlardır. Ayrıca süreç içerisinde öğrenciler adreslerini öğrenmişler, duygularını açıkça ifade edebilmeyi- kendilerini karşı tarafa anlatabilmeyi ve bulundukları yerlerdeki önemli yapıların farkına varmayı kavramışlardır. Yazılarının girişinde bulunan hitap noktasınıda benimseyen öğrenciler hitap edebilmeyi öğrenebilmişler, süreç içerisinde öğretmenin rehberliğinde yazı düzenini de kavrayabilmişlerdir.